1. Home
  2. Kookgroepen
  3. Fit_Gezond_en_Slank

Fit en Gezond Plan

Op deze site vind je een Fit en Gezond plan, een goede manier om gezond te leven en af te vallen. Kijk bij mijn ingezonden artikelen onder "Hoe werkt het" of ga direct naar de site van Libelle door hier te klikken.
Tijdlijn van de kookgroep
Plaats een nieuwe tip, foto, recept of artikel in deze kookgroep

Heerlijke maaltijdsalade …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

* 6 aardappels * 4 takjes tijm * 2 takjes rozemarijn * 2 teentjes fijngehakte knoflook * 3 el olijfolie * 2 kabeljauwfilets à 150 g * 1 limoen * 1 pak panklare andijvie Voor de saus: * 100 g mayonaise * 100 g kwark of Griekse yoghurt * 2 el fijngesneden kappertjes * 1 el bieslook * 1 el limoensap zout en peper …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Vis

Denkt u bij pasta meteen aan zware maaltijden boordevol koolhydraten en calorieën? Dat hoeft helemaal niet, want het kan ook heel anders, met lichte en slanke varianten, zoals het volgende recept: …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

Echt zo vreselijk lekker én gezond én snel!!!! …  Lees verder »

Light (375kcal/portie), Goedkoop, Lekker! Ben juist begonnen met dieten en heb dit receptje gecreeerd om de dagelijkse sleur te doorbreken. Tot mijn verbazing veel lekkerder dan wat ik gewoonlijk als niet-dietende kotstudent at! …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Multi-cultureel

Slank hoofdgerecht 455 kcal. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Nederlands

Als je trek hebt, grijp je vaak naar een zakje chips, een vet koekje of een chocoladereep, maar doe dit nou eens niet en kies eens een smakelijk en vetarm tussendoortje, bijvoorbeeld:  …  Lees verder »

560 kcal, 27 gr. eiwit, 12 gr. verzadigd vet, 12 gr. onverzadigd vet, 59 gr. koolhydraten …  Lees verder »

  •  10-20 min.
  • Mexicaans

Per portie: 440 kcal, 20 gr. eiwit, 9 gr. verzadigd vet, 5 gr. onverzadigd vet, 58 gr. koolhydraten. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Italiaans

Slank gebak of nagerecht …  Lees verder »

  •  10-20 min.
  • Nederlands

Montignac-tip: gebruik kemiriepasta in fase 1 alleen bij een vetmaaltijd! …  Lees verder »

5 dl. magere yoghurt - 450 gram gemengd vers fruit. peren - aardbeien - perzikken etc. - 50 gram suiker/of suikervervanger Voor de garnering - verse aardbeien …  Lees verder »

  •  0-10 min.
  • Slanke keuken

Bereidingstijd: 50 minuten Aantal porties: 2 Kilocalorieen per portie: 100 Kilojoules per portie: 4200 …  Lees verder »

Bereidingstijd: 15 minuten Aantal porties: 2 Kilocalorieen per portie: 150 Kilojoules per portie: 630 …  Lees verder »

Voedingswaarde per persoon: eiwit 46 g vet 25 g koolhydraten 5 g kcal (kj) 429 (1802) …  Lees verder »

  •  10-20 min.
  • Frans

Eiwit 9 g vet 11 g koolhydraten 10 g kcal (kj) 175 (735) …  Lees verder »

Top