1. Home
  2. Kookgroepen
  3. AFSLANKEN

Welkom

Beste bezoeker, Deze is groep is ontworpen voor hen die gewichtsproblemen hebben en die een veilige oplossing willen om dit te veranderen! Of het hier nu gaat om plaatselijk een paar centimeters of 20-30 kilo en meer, Vermageren is geen lichte zaak. Wat kan eraan gedaan worden ? - Lang genoeg een behandeling volgen om te vermageren en dit gewichtsverlies te behouden. - Minder eten, meer bepaald 20% minder calorieen opnemen. - Een te sedentair leven vermijden, bij voorkeur minstens een halfuur per dag aan lichaamsbeweging doen. Vaak wordt het dieet, die de vermageringspogingen vergezelt, gezien als een frustratie en ontneemt al het plezier van tafelen. Ik wil je helpen uw doel te bereiken! Daarom heb ik deze pagina aangemaakt om smaakvol doch lekker smaakplezier te schenken. En blijven koken voor het hele gezin...(geen aparte potjes koken) wat ook belangrijk is voor de motivatie.... Ik hoop dat u, na deze culinaire geheimen, kunt blijven voort eten door dieet en plezier te mengen.
Tijdlijn van de kookgroep
Plaats een nieuwe tip, foto, recept of artikel in deze kookgroep

Lekker licht receptje. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Belgisch

Wil je snel een slank toetje, dan moet je deze chocolademousse eens proberen! Echt lekker en maar 150 kcal per persoon. Bron: Evita …  Lees verder »

  •  0-10 min.
  • Slanke keuken

Een gezonde fastfood; Ricotta is Italiaanse verse kaas met wel wat calorieen, maar toch minder vet dan mozzarella (tenzij men light mozzarella gebruikt). 270 Cal/ 11 g vet per portie. …  Lees verder »

  •  30-60 min.
  • Slanke keuken

2 meloenen,2doosjes aardbeien,sap van 2 appelsienen. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Belgisch

Slank en gezond receptje. …  Lees verder »

  •  10-20 min.
  • Belgisch

Een kippensalade met aardbeien, rijkelijk overgoten met een vinaigrette van gember, honing en sojasaus. Een vederlicht kippengerecht voor de slanke lijn. Kip is bij uitstek een caloriearme bron van eiwitten. Het vet zit vooral in het vel, dat bij kipfilet reeds verwijderd is. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

Een gemakkelijk te bereiden gerecht, dat mooi en bijzonder genoeg is voor gasten. 280 kcal. per persoon.voorbereiding ongeveer 35-40 minuten, bereiding ongeveer 10 minuten voor het roosteren van de paprika's en 15 minuten voor het bereiden van het gerecht. …  Lees verder »

  •  60-120 min.
  • Slanke keuken

De gezonde versie! …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Italiaans

Snel, gezond en lekker! …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Italiaans

Een lekkere combinatie en gezond! …  Lees verder »

  •  30-60 min.
  • Multi-cultureel

Lekkere en gezonde gehaktballetjes. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

Een lekkere manier om witte kool te bereiden en te eten. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

Lekker!!!! …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Belgisch

Thee, Jus dorange …  Lees verder »

Heel fris als het warm is en bovendien goed voor de slanke lijn! …  Lees verder »

  •  10-20 min.
  • Belgisch

Een lijnvriendelijk gerecht: weinig calorieen en boordevol smaak! voor 4 pers. Een lijnvriendelijk gerecht: weinig calorieen en boordevol smaak! bereidingstijd: ? 25 min. …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Slanke keuken

Heerlijk dit slaaatje!!!! …  Lees verder »

  •  20-30 min.
  • Belgisch
Top