Jouw broodje op de menukaart van HEMA

Vanaf donderdagmiddag 12 april t/m 20 mei 2012, kan iedereen op hema.nl/broodje of via facebook.com/hema zijn lekkerste broodje samenstellen. Met een unieke persoonlijke HEMA commercial, ingesproken door Anneke Blok, kunnen vrienden en familie via hun social media kanalen opgeroepen worden op het broodje te stemmen. De top 20 met de meeste stemmen wordt beoordeeld door een jury met o.a. televisiekok Caspar Bürgi, bekend van Koffietijd. De bedenker van het winnende broodje wint een scooter en een jaar lang gratis lunchen bij HEMA*. Daarnaast komt dit broodje een seizoen lang, mét de naam van de bedenker, op de menukaart van de HEMA restaurants.

HEMA vindt het belangrijk om goed en lekker eten aan te bieden. Daarnaast is HEMA altijd op zoek naar vernieuwing in haar assortimenten en wat is nu leuker dan dat klanten van HEMA een nieuw broodje voor op de menukaart van de restaurants bedenken. Op hema.nl/broodje en via facebook.com/hema kan iedereen uit maar liefst 70 ingrediënten, én een zelfbedacht ingrediënt, een eigen uniek broodje samenstellen.

Commercial
Tijdens het maken van het broodje wordt er gelijktijdig een persoonlijke commercial van dit broodje samengesteld met de stem van Anneke Blok. Wanneer het broodje is gemaakt, kan deze commercial met het eigen sociale netwerk gedeeld worden. Op deze manier kunnen vrienden op het gemaakte broodje stemmen.

Jury
De jury bestaat uit televisiekok Caspar Bürgi, bekend van Koffietijd, Rick de Leeuw, voiceover van diverse HEMA commercials, Rob Heesen, directeur food en horeca, Carlijn Olthof, categoriemanager horeca, Ton de Waard, inkoper horeca en Astrid Correljé, medewerkster horeca filiaal Utrecht-Centrum. De top 20 van de broodjes met de meeste stemmen wordt in het restaurant van Utrecht-Centrum gemaakt door Caspar en geproefd door de voltallige jury. Hieruit komt een top drie die vier weken lang in het assortiment van de HEMA restaurants opgenomen wordt. Het broodje dat het meest verkocht wordt gedurende deze vier weken heeft gewonnen. De bedenker hiervan wint fantastische prijzen.

Prijzen
De bedenker van het meest verkochte broodje wint een scooter van Rover Bikes, type Rapid en een jaar lang gratis lunchen in een HEMA-restaurant*. Daarnaast wordt dit broodje een seizoen lang, mét de naam van de bedenker, in het assortiment van de HEMA restaurants opgenomen.

De tweede prijs is een weekend London met de Eurostar-trein inclusief een diner in het restaurant van Jamie Oliver.

De derde prijs is 150 euro aan HEMA cadeaukaarten.

Wanneer & wat
- Woensdag 11 april start "bedenk jij het nieuwe HEMA broodje` op hema.nl/broodje en via facebook.com/hema
- Donderdag 24 mei jurering top 20 in het restaurant van HEMA Utrecht-Centrum
- 17 juni t/m 14 juli top 3 in het assortiment van HEMA restaurants
- Maandag 16 juli het meest verkochte broodje wordt bekend gemaakt op hema.nl/broodje en via facebook.com/hema
- Maandag 30 juli het winnende broodje staat op de menukaart in alle HEMA restaurants

* De actievoorwaarden staan op hema.nl/broodje en facebook.com/hema.

Hema

Reacties (1)
Jouw broodje op de menukaart van HEMA
Leuk artikel? Deel het

In JAN Geen vlees staan 120 succesrecepten zonder vlees uit JAN Magazine. Voor iedereen die van snel, simpel maar verantwoord koken en eten houdt. Koop `m nu voor 19,95 … Lees verder »

Laatste vragen
Laatst beantwoorde vragen
Meest bekeken
Top
Smulweb.nl maakt gebruik van cookies

Graag houden wij onze website gratis, daarom maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare meettechnieken. Hiermee kunnen wij uw instellingen onthouden en de website optimaliseren. Daarnaast kunnen wij voor advertenties een vergoeding ontvangen. Meer over cookies leest u hier.

Om verder te gaan naar de website,
verzoeken wij u om akkoord te geven.

Gaat u hiermee akkoord?

Ja, ik accepteer de cookies